سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عینک های مسدود کننده

بلوکات عینک

 

ما از لحظه بیدار شدن تا زمانی که دوباره به خواب می رویم در معرض نور آبی هستیم! این ممکن است برای شما تعجب آور باشد. اما حقیقت دارد. صبح که از خواب بیدار می شویم موبایل خود را چک می کنیم و در طول روز از کامپیوتر و صفحات مجازی مانند توییتر، اینستاگرام و واتس اپ برای مطالعه، انجام فعالیت های کاری و ... استفاده می کنیم.

 

طبق تحقیقات، عینک های زیپی با جلوگیری از این نور مضر و اشعه ماوراء بنفش خورشید در محافظت از چشمان ما بسیار موثر هستند. برای مشاهده قیمت عینک کامپیوتر کلیک کنید.

 

بلوک شیشه ای چیست؟

امروزه نام عینک بلوک را زیاد می شنویم، اما این عینک چیست؟ عینک های مسدود کننده نور آبی به طور ویژه برای فیلتر کردن پرتوهای مضر نور آبی و بنفش طراحی شده اند. این اشعه ها اغلب از صفحه های دیجیتال مانند تلویزیون، تلفن همراه و تبلت ساطع می شوند و چشم را در معرض آسیب قرار می دهند.

 

استفاده بیش از حد از صفحه نمایش های دیجیتال در جهان بسیاری از دانشمندان را نگران کرده است. در واقع از ساعت 6:30 صبح که با صدای موبایل از خواب بیدار شدیم در معرض این نور قرار گرفتیم.ساعت 6:35 اینستاگرام را چک می کنیم و ساعت 9 صبح به صفحه کامپیوتر در محل کار خیره می شویم. ساعت 12 ظهر به دوستان و همکارانمان پیامک می دهیم و اخبار را می خوانیم. ساعت 13:00 به محل کار برمی گردیم و ساعت 17:00 یک فیلم می بینیم.

 

بلوکات عینک اگر قبل از خواب همین روال را دنبال کنیم، چندین بار دیگر به سراغ تلفن همراه خود خواهیم رفت. بدون شک برای جلوگیری از نور آبی و مضرات آن حتما باید عینک مسدود کننده نور آبی بخریم. زیرا سازندگان این عینک ادعا می کنند که این ابزار به عنوان محافظ چشم عمل می کند.

 

 

 

بلوک شیشه ای چیست؟

نور آبی چیست؟

قبل از خرید عینک مسدود کننده نور آبی، احتمالاً چند سوال در ذهن دارید. قبل از اینکه بدانید عینک نور آبی چگونه کار می کند، بهتر است ابتدا نور آبی را بدانید. رنگ های اصلی طیف نور از آبی تا قرمز متغیر است. نور آبی نزدیک ترین نور به پرتوهای فرابنفش است و انرژی بسیار بالایی دارد. طول موج این نور در مقایسه با رنگ های نزدیک به قرمز کوتاه تر است. اما آنها بیشتر به چشم ما می رسند. جالب است بدانید که نور آبی در نور خورشید نیز وجود دارد و ریتم زندگی ما را در روز و شب کنترل می کند.به یاد داشته باشید که وقتی در معرض نور آبی بیش از حد صفحه های دیجیتال قرار می گیریم، چشمان خود را در معرض نور غیر طبیعی و مضر قرار می دهیم. طبق تحقیقات، نور آبی باعث خستگی چشم، سردرد و اختلال در چرخه خواب بلوکات عینک بدن می شود. به همین دلیل، عینک های مسدود کننده برای محافظت از چشمان ما در برابر نور آبی و تمام علائم آن محافظت عالی هستند.

.